babyandmom1 yaptığım işlere dahil ediyorum ama daha çok yoruyor beni, hiç görüşmediğim insanlarla sırf çocukları var diye görüşüyorum, eve çağırıyorum yada ben gidiyorum, komşularla görüşmeye başladım Allah’tan çok çocuk var binada, arkadaş arkadaş ve onlardan çok çabuk çok kolay öğreniyor, sosyalleşmesinin gelişimine çok faydası olduğunu düşünüyorum