Sevimnur09 size şöyle özet geçeyim öncelikle benim de bir oğlum var Allah bağışlasın , suan 9. Aya girmiş bulunmaktayız bizde en başından beri hep kabızlık sorunu yaşadık inanın halen daha da var biz SMA da kullandık ( probiyotik) diye hiç bi artısı olmadı bebek 6 aydan küçükse bile mutlaka su içmeye alıştırın ben içirmedim bakın bugün bile anca çay kaşığı ile su içiyor diğer türlü içmiyor itiyor diliyle yani benim önerim sadece maddi anlamdan rahatlama için SMA dan yana trendyolda daha uygun fiyatları. Ben en son bebelac su 2 gündür de Nasılda 9 aylık olduk diye bim marketlerde olan mamadan aldım 🤷♀️ kolaylıklar diliyorum:)) çokta şey olursa siz de makatını kulak çöpü ile uyarıp en azından rahatlaması sağlayabilirsiniz