Sevimnur09 ben emziriyorum ama bir gün sütümün yetmediğini düşündüm çünkü mememi atmaya damağı ile ezmeye başladı. İlk anneliğim ve panik yapıp aptamil aldık. 30 ml yapıp verdik ama hepsini kustu içmedi. Demek ki yokmuş başka birşeyden ağlamış. Sonra mamayı kullanmadık çocuk aç kalırsa arada veririm diye düşündük. Bir yakınımız mamaların ömrü 4 hafta dikkat edin deyince şaşırdık. Altta küçük bir ibare ile açıldıktan sonra 4 hafta kullanım ömrü var yazıyor şaşırdık. Hemen attık. İlk defa duymuştum. Bunu bilen var mıydı ? Ara sıra mama verenler buna dikkat etsin