Deletedmom_112 Fdme 100 bin çektip 7 tane ata lira aldık, zaten araba kredisi ödediğimiz fazla çekmedik, diğer kredimizin de 1 yılı var ikisini birlikte bitiririz diye düşündük bakalım.
gamzesameturkoz Fdme herkesim kendi düşüncesi ama haram.. Haram yiyeceğime altınsız kalabilirim. Mantıklı mı diye sorarsanız da değil bence.
Melis1706 Fdme daha dun aksam bankaci arkadasimla beraberdik yatirim muhabbeti yaptik.biz bile bankaci olarak ne hesaplar yapiyoruz diyorlar sizce butun bankacilar bunu yapmaz miydi😂😂
Beyzatlass Fdme ben ilk çalışmaya başladığımdan beri aldığım bi kuyumcum var yatırımlık tam altın al dedi üç tam bi çeyrek aldım
sarilokumumm Fdme yani faiz oranı fazla değilse mantıklı biz eşimin bes vardı bozduk kredi kartına da 6 ay 0 faiz ile 15000 verdi altına yatırım yaptım biz 24 ayar gram olarak yatırım yapıyoruz bilezik sevmediğim için işçiliği de fazla oluyor ama gramda zararım hiç olmadı
Kayraaa59 Fdme şahsi fikrim mantıksız. Faiz ne kadar düşükte olsa faiz. Geri ödemesine bakın aradaki farkı uzun vadede tutup kar elde edebileceğinizi düşünüyorsanız yapın