Beyzatlass Fdme biz geçen ay yaptık altın fiyatları artmışken para biriktirmeye kalkınca biriktiremiyorsun ama ödemen olunca mecbur ödeyeceksin 50 bin çekip 45 binine altın aldık çokta iyi oldu kısa vade çektik zaten
Beyzatlass Fdme ben ilk çalışmaya başladığımdan beri aldığım bi kuyumcum var yatırımlık tam altın al dedi üç tam bi çeyrek aldım
Serpil09 Nakit avans oluyor her bankada hem faizsiz birde 6 taksit oluyor en fazla 20000 TL’ye kasar veriyorlar
findiginannesi_ Fdme Biz babama çektirdik 200 bin 18 ay sonra ödemeli birazını altın aldım .birazını borsaya yatırdık birazını da aldığımız evin kredisine ödedik bana kalsa o paranın hepsine alırdım altın