Duygusaljelibon_ kimbumadam bende kemiği sevmiyorum büyük gösteriyor burnum güzel aslında işte sorun kemiği
kimbumadam Duygusaljelibon_ ben ameliyattan korkuyorum daha doğrusu narkozdan :) yoksa bin kere yaptırmıştım Sezaryen doğum yapsam yine cesaretlencektim Oda olmadı Şimdide diyorum morarırsam kızım korkar Ama en güzeli estetik ya yeni yüzün oluyor resmen 🙃