beyzasargn canım ben sadece emziriyorum ve kilo alımı iyi bir bebeğim var şimdi büyüdü gerçi de o zamanlar 2-3 gece çişsiz bezle uyanmıştı doktorum dedi ki yavaş yavaş uykusunda çiş yapmayı bırakıyorlar, dediği gibi de oluyor mesela sabah çok az çiş yapmış oluyor ama uyanınca 1 saat içinde 2 dolu bez alıyordum sonraki cisli bez sayısı iyiyse bence normal