Rwerdst beyzasargn e yapmış işte csnım. Kız benim oğlan büyük ondan çok yapıyor 😂😂 6 ay 13 günlük şuan. Ek gıda vs de alıyor yaaa normal yani. Takılma çok
Ogretmenannex beyzasargn bence hiç stres yapacak bir şey yok ben olsam bebeğim mamadan kurtuldu diye sevinirim hatta ☺️ kilo alımını takip edersiniz ona göre de yol alırsınız . Mottomuz Her bebek farklıdır 🥰
EgemenAtam beyzasargn Ben de oglumu 3.ay civari o uyanmadan beslemiyordum geceleri bazen icim rahat etmiyordu emziriyordum uykusunda ama sabahlari uyandiginda kuru oluyordu bezi yine de.Bebeklerin gece cis yapmamasi normal guzel uyuyorlarsa merak etmeyin
Aslananne1 beyzasargn 76 günlük daha gece beslenmesi kesilir mi yaa mamayi bırakmışsın emzirmeye devam etmişsin gece ama sütun az demek doymamış çocuk bezi kuru kalktiysa bence gece mama vermeye devam et
Aslananne1 beyzasargn desin bosver her doktor bilmiyor valla bebeğin kuru kalkmış o aydaki bi bebek dolu dolu kalkmalı bezi kuru kalktiysa sütun yetmiyor
annemioldumbensimdi_ beyzasargn bence hiç sıkıntı yapmayın kendinize bazı bebekler gece yapmayabilir çişini Anne sütü vermeniz daha iyi eğer kilosu iyiyse bir de takip edin eğer kilo alımı düşerse tekrar mamaya başlarsınız
pozitifanne06 beyzasargn biraz daha sık emzirin mamayi doktor da kes demiş kesin bence. 1 de uyumuş 3-5-7de emzirebiirsiniz içiniz rahat eder ☺️ benimki de gece çok az çiş yapıyor bu arada
beyzasargn pozitifanne06 ben 2 saatte bir emziriyordum normalde doktor artık yavaş yavaş uyku süresini uzatmalısın o uyanmadığı sürece uyandırma dedi uyku en büyük besindir dedi
beyzasargn Aslananne1 sütüm yetmese ayda 1 kg almaz mamayı kesmiştim zaten :) ne kadar olumsuz bakıyorsunuz
Aslananne1 beyzasargn Bn nerden bilim bebeğinin kilosunu ne alaka olumsuz bakmakla orda belirtseydin bebeğim kilosu söyle sütüm De yetiyor ama bezi kuru kalkti deseydin o zaman ne bilim sütun var yetiyor kilosu iyi neyse
pozitifanne06 beyzasargn benim doktorum da en geç 3 saatte bir kaldır dedi hepsi farklı bir şey söylüyor 😄
1annne beyzasargn aynen öyle uyandırdıkça aksi oluyolar ben bunu cok yaptım 4.ayına kadar uykuda emmeye alıstı uyanıkken meme almıordu
beyzasargn Zeytin19 gece beslemesini kestiğimi söylemedim farkındaysanız :) gece uyumadan önce mama veriyordum onu kestim gece uyandıkça hep emziriyorum zaten 2 kez kalkıyor
Alerjikrinit beyzasargn ay yüz kere anlatmışsın ya🤣 hala aynı şeyi sormuşlar. Bu gece de bir deneyin ya bence aç olsa gece ağlar veya sık kalkardı. Yine doktora ulaşabiliyorsanız bir danışın derim
1annne beyzasargn Yani 2 aylık bebeğe göre 6 kilo çok güzel Benim bebeğim 6 aylık daha yeni 7 kilo oldu
1annne beyzasargn mamayı bırakman iyi olmus sütüm yetmıyor diye düşünme emzirdikkçe çoğalır süt zatten midesi ufacık o ayda bebegın ilk aylar kılo vermeside normal sütün cogaldıkça toparlar sütü artıran en guzel şeyde suu