ikiprensannesi0 doğumdan itibaren mama desteği veren anneler var, hem anne sütü hem mama ile beslenen bebekler var. Bu bebekler sizin deyiminizle düzeni bozulmuş bebekler. Yani bu düşünceniz biraz gereksiz geldi bana. Durumunuz uygun olduğunda emzirin emziremediginiz durumlarda mama verin. Belli ki ek gıdaya bi anda fazla yüklenmişsiniz daha çok küçük olduğu bağırsakları zorlanmış.