Kızlar 4 ay 22 günlük bebeğim hem mama hem anne sütü alıyordu mamayı baya fazlalasitirmistik benim rahatsızlığın var safra kesesi taşı ağrıdan sürekli serum felan yiyorum süt vermen yasak oluyor o yüzden günlerce maalesef o yüzden biraz erken başladık ek gıdaya tek tek verdim havuç kabak patates felan en son verdiğim sebzelerle çorba yaptım cıvık bir seiilde günde bir öğün yiyordu bebeğim sadece ilk günler iyiydi bir anda kabız oldu bugün 6. Günüydü kabızlığın iki bez dolusu sonunda yaptı ama beni korkuttu yani 5 gün yapmaması mamayı hayatımızdan çıkarmak istedigimiz için onun ayına uygun ek gıdalar verdim hiç un irmik vs kullanmadım inanın bağırsakları zorlanmasin diye baya sıvı çorba sadece zeytin yağlı bu kadar şimdi soracak kimsemde yok ek gıdaya devam edeyim mi bal kabağına başladık dün ilk kez yedi bugünde yapacaktım ama korkuyorum açıkçası bebeğime bişey olur diye ne yapmalıyım akıl verirmisiniz bir doktorum yok arayıp felan soracağım lütfen linç etmeyin bende isterdim sadece anne sütü alsın diye ama çocuğun dengesi iyice şaşıyor 1 serumdan sonra 24 saat emzirmek yasak mesela bir mama bir süt oluyor diye başladık zaten ama ne yapacağım bilememdim