Ayglhanvlkn gzmdgm oğlum 8.5 aylık şuan önce ben yemeye başladım yumurta benm beslenmem bozulmasın die yumurta sütten geçebilicek zararsız besinlerden biri demişti doktor.oğlumada yumurta sarısını açtık doktor gözetiminde bi sabah gittim hastaneye önce az bi miktar yedirdik bekledik reaksiyon gösteriyomu die 20 dk snra tekrar yedirdik bi 20 dk snra tekrar öyle öyle baktık bişe olmuyo oğlumunda kahwaltılarına yumurta sarısı ekledik.tabi sade yumurta sarısını yiyemedi bende awokado wardı yanımda onla karıştırıp yedirdim hastanede.
hibka23 adel18 malesef bende bilmiyordum yaptırdım ve çocuğumun vücudu egzama doldu geçsin diye uğraşıyorum ama asla geçmiyor tavsiyem yaptırmamanız direkt bu aşıdan sonra oldu 🥺
gzmdgm Ayglhanvlkn teşekkür ederim bizde de yumurta beyazına çıktı alerjisi dört aylık şu an ek gıda da sarısını denemek istiyorum bakalım insAllah bizde çabuk atlatırız bu süreci sizin sadece yumurtaya mi alerjisi vardı bir de ne zaman anladınız alerji olayını kaç aylıkken acaba
elaali adel18 dr reçete de ilaç gibi yazıyor eczaneden alıyoruz ücret alınmıyor ayrıca bilginiz olsun
Mavii90 Ayglhanvlkn kuruyemiş alerjimizden dolayı badem sütü de yasak bana, ama yulaf sütüyle deneyebilirim yumurtasız şekilde, Teşekkür ederim. Ülkerin vegan çikolatasını ben de yiyordum ancak arkasında eser miktar uyarısını görünce yemeyi bıraktım
ozipek adel18 süt alerjik bebekti benim kızımda ama tespit edememiştik 3. Ayında yaptırdık aşısının ilk dozunu iyi ki yaptırmışız hiçbir şey olmadı. Halbuki kızım bayağı egzamalı atopik ciltli bol mukuslu kakaya sahipti az buz değildi alerji tepkileri
merve1309 adel18 bizimde alerjik süt ürünleri vs var. Geçen hafta pazartesiye aşıyı yaptık o gün kabız ertesi gün ishal oldu ve öğünden beri tüm huzursuzluğu üstünde birde cumartesi kan gördüm nokta kadara kakasinda keşke yaptrmasaydim. Doktora sordum alerjiniz yüksek değil bişey olmaz bence dedi ama tüm bu şeyler rotadan sonra oldu 2.yaptrmayacagim