havvamtli merhaba, o konuda ben de çok dertliyim açıkcası. Neredeyse herşeyin içerisinde süt yumurta vs var. Özellikle kahvaltıda zorlanıyorum peynir çeşitleri yiyememek zorluyor.Ama domates salatalık zeytin bal tüketiyorum bazen de simit gözleme eşlik ediyor kahvaltılarıma.
Gün içerisinde haliyle insan tatlı birşey arıyor, onda da kuru incir kayısı falan tüketiyorum. Bazen çok tatlı yemek istersem sütsüz irmik helvası, lokma tatlısı, kabak tatlısı yapıyorum. Bu da zor benim için çünkü sütlü tatlıları çok seven biriyim. Akşam yemeğinde de genelde sebze ağırlıklı yemekler ve tavuk tüketiyorum. Doktorumuz dana etinde sorun yok yiyebilirsin dedi ama bazılarına o da yasakmış çapraz reaksiyondan dolayı, o konuda kafam karışık sadece😊
Paketli gıda olarak da neredeyse çoğu yasaklı bizlere, bir tek Lotus bisküviyi uygun buldum kendime. İçeriğinde alerjen birşey yok. Aklıma gelenler bunlar😊