ikiprensannesi53_ pitipiti hiç Bi zarar gelmez 2 kere normal doğum yaptım ikisinde de hemen banyomu ettim aynı gün yani hiçte Bi zarar gelmedi ilkinde 5 dikis ikincide hiç dikisim olmadı baatikon al eve pamukla pansuman uygula hiç biseycik olmaz