Merhaba , ben de normal doğum yaptım ve duş aldım hep hatta doğum yaptığım günün gecesi hastane de duş aldım tabi doktoruma danışarak. Ne çok sıcak ne çok soğuk ılıktan biraz sıcak ile duş aldım tabi lif veya kese filan yapmadım sadece saçlarımı yıkadım ve çıktım yaz duş alması gibi oldu çok şükür bi sıkıntı yaşamadım sonradan da hep 2 günde bi filan duş aldım ama ne olur ne olmaz diye çok kalmadım 5-10 dk filan.