seme99 ki benım sütüm gelmedı sezaryenden sonra, bu yuzden cocugum kılo verdi eridi desek daha dogru olur. 2aya anca sütüm geldı . Hemde oyle dut ıcmıyodum yani, damla ve doktorun verdıgı macun yıyodum. Artı tavu ksuyu corbaları,, tahın helvası, tahin. Bu yuzden dişlerim çürüdü hep. Hepsını bıraktım artık anne çayı bıle ıcmıyorum. Sadece Kuru dut cayı ve su. Beslenmeme de aşırı dıkkat etmıyorum. Sabahları yumurtaya devam, peynır felandır onlara. Akşam öğünleri ,meyve ,kuru dut çayı ve bolca su. Bir süre sık ıcersınız sonra tek akşamları içersiniz. Tavsıyedir