Kullanmadığım şey kalmadı süt arttırmak için. Ama ne yaparsanız yapın bı sure ve çok az artıyor. Mesela Solgar kullanıyorum düzenli içtiğim gün mamayı günde 3 defa veriyorum (yine sütüm az) düzensiz içsem veya icmesem sütüm yok denecek kadar az. Bu süt işi nasip meselesi onu anladım .