seher60 2.5 aylıkken başlattı bizi doktor gün içinde yavaş yavaş oturtmaya . Kızım sürekli oturma tepkileri gösteriyordu çünkü sürekli kafasını kaldırıyordu ana kucağında. Şimdi 3 aylık oturtuyorum kucağımda
nnuurrr Geçen gittiğimde doktor 6. Ayda destekli 7. Ayda desteksiz oturabileceğimi söyledi. Çok istediğini belirtsem de bu bel daha taşımaz bel ağrıları olur gece sizi uyutmaz dedi. Ben de heyecanla bekliyorum bakalım çok istekli çünkü. 🫠