sonsuz17 valla dogrumu yanlismi bilemem ama ben en bastan beri bebegim ne zaman isterse o zaman verdim hele ill aylarda hayatta 2 saat beklemedim sutum 1 haftada geldi benim o 1 hafta icinde sadece ilk 2 gun 2 kere mama verdim gerisi hep emzirdim.gogsum yarayken kanlar akiodu resmen genede emzirdim o kan zararsizmis doktorular emzir dedi cok sukur sutum suan iyi yani 2 saat felan yapmadim bence her anne cocuguna gore davransin zaten onlar bebek ama.doyduklarinda tepki veriyolar ilk zamanlar genelde kafalarını cekiyolar snra ellerini taniyinca ittiriyolar memeyi yada kendilerini arkaya doğru atiyolar