Cnm benm de aynı herhalde bu aylarda böyle oluo 2ay 20 günlük olduk bizde benm bebeğime sağlık ocağında iyi dediler ama bende bakıorm bide miyyon biraz ne blym insan düşünüo herhalde biz kuruntu yapıoruz ben bol su içiorum yine de aynı değişmio yeme içmeyle yani ben değiştiremedm kaç saatte bir emziriosun