Gozzde-89 KuzyAkn28 Benim oğlumda asperger belirtileri vardı 2 yaşında farkettim. Tabi ki ben bilemem ama anlattıklarınızdan oğlunuzda da olabileceğini düşündüm yanlış anlamayın lütfen o yüzden iyi bir çocuk psikiyatrisine gösterin 🙏🏻
KuzyAkn28 Gozzde-89 çaresi olan bişey olsun da gerisi muhim değil. Yanlış anlicak bı durum yok herkesin bi tecrübesi var. Danışıo ogrenmek gerekiyor. Bilinçli davranılmasi için. Teşekkür ederim iyi niyetli dusuncelerinix için 🥰
Suhedalm Daha fazla yaşı ilerlemeden bir çocuk psikiyatrisiyle görüşün o sizi doğru yönlendirir. Aynı zamanda bir dil konuşma terapistine de danışabilirsiniz, doktor uygun görürse terapi alabilirsiniz. Geçer gider inşallah en kısa sürede 🍀
Gozzde-89 Deryaaaaaderya yazılara, markalara,tabelalara ilgi insanlardan uzak durma cocuklara yaklaşmama söz dinlememe( komut almama) bu gibi seyler vardı
Gozzde-89 Deryaaaaaderya tabi biz bunları cok akıllı diye herseyı bılıyor diye düşündük ve anlamadık tırnagının kenarıyla oynadıgı ıcın norolojıye goturdum orda doktor olabilir deyince araştırdım ve çözdüm işi.bir pedagog bir cocuk psikiyatristi(docent) bir psikolog olmak uzere 3 doktor asla bırsey yok dedi içim rahatlamadı ama Sabri Hergüner 5.dakikada çözdü işi
Gozzde-89 Deryaaaaaderya Oyun oynatıyor zaten işin uzmanı hoca hemen anlıyor yani evet ezberlerdi söylerdi.Sizinde mi böyle bir durum var
Deryaaaaaderya Gozzde-89 aslında 7 ay önce atiğin dendi ama şuan tanıdan çıkabilir deniyor Takıntısı yok bu arada
Gozzde-89 Deryaaaaaderya Tabi önemli olan hayatın içine karışabilmesi yaşıtlarını yakalayabilmesi eğitim falan alıyorsunuzdur zaten küçük yaşta mudahale cok fark edıyor
Deryaaaaaderya Gozzde-89 ergo ve dil alıyor Dil den önce kelimeleri başlamıştı şuan 3-4 kelimeli cümleler kuruyor