1 ay sonra 4 yaşını doldurucak oğlum. İlk kelimesi kaç aylıktı tam hatırlamıyorum ama gecikme olmadi hep anne baba dede klasik kelimeli dedi. Zamanla kelimeli çoğaldı. Suan cümle kuruyor şarkılar söylüyor. Her denilen lafi anında ezberliyor. Algısında konuşmasın da sorun yok. Hani otizim gibi biseyde yok çok şükür. Ama şöyle bir sıkıntı var sordum şeylere cevap vermiyor beni tekrar ediyor sorularım da bile tekrarlıyor. Anladından eminim ama neden cevap vermiyor anlamıyorum. Cevap vermemesi beni çok zorluyor çünkü bazen bişey istiyor ben anlayamıyorum ne istiyorsun oğlum deyince tekrarliyor ben tekrar soruyorum seçenek sunuyor ama bu sefer hırçınlaşiyor sinirleniyor. Şöyle bi sıkıntı var babası yurt dışında çalışıyor aylarca evde olmuyor biz ikimiz kalıyorz çevrede akraba çocuk vs birileride yok sadece arada benim annemi babamı görüyor. Acaba diyorum iki insan arasında diyalog nasil olduğunu gormedi ve yanlız başına çocuksuz olduğu için mi böyle.
Ama bi yandan sadece biz degiliz tek olan. Bu kadar normal mi. Ne yapmam lazım? Böyle olan varmı çocuğu?