Sudeinci- bebeğim 10.5 aylık kiwinin buharda pişirme cihazını almanı öneririm benim aylardır elim kolum, cok pratik oluyor diğer markalar gibi yüksek fiyatada gerek yok. özellikle çalısan annelerin sağ kolu gibi.
oioi kasesi ve tabakları temizliği kolay ve kalite olarak fark ediliyor bence.
muckhin kasıklarını basından beri kullanıyorum tam bebislerin agzına göre kücük ve yeterli, yine aynı markanın pipetli sulugu çok kullanıslı, kefir meyvesuyu tarzı seyler icinde kullanılıyor.
önlük bol bol her cesit lazım.
mama sandalyesinin altına sermek icin örtüler var kullan at seklinde anne yükü hafifleten bir sey bence temizlik icin ayrıca zaman gerekiyor yoksa.
ek gıda icin ayrı bir çanta olmalı anne bebek çantasına sıgmıyorlar.
minik kavanozlar.
yogurt mayalamak icin sütü ısıtırken cam tencere kullanıyorum ben. öneririm.
cam kesme tahtası.
tefalin titanyum serisinden tava tencere sağlıklı pisirme icin güzel ya da döküm ve ya çelik olmalı
beslenme sonrası el yıkama alıskanlıgı ve kirlenen eller icin temiz icerikli el yıkama sabunu
silikon spatulalar
aklıma gelenler :)