Sudeinci- Herkese selam ek gıda için erken fakat alışverişi şimdiden yapmayı düşünüyoruz malum her geçen gün fiyatlar değişiyor Mama sandalyemiz var Onun harici tüm önerilere açığım Bir de kullanan varsa mesela oioi setler kullanışlı ve gerekli mi?
Seliscee Sudeinci- oioi nin kasigini aldım sert geldi ucu yumuşak olanlar var onlar daha kullanışlı onun dışında oioi nin kapaklı kasesi var bence baya kullanışlı birde 3 lu puzzle tabaklarida iyi onun dışında su içmeye başlayacak suluk alın önlük lazım oluyor
Sm1355 Sudeinci- ben oioi set aldım ama koku yapıyor anlamadım sebebini. Cam rende alabilirsiniz, sebze haşlama aparatı,termos çanta, termos, avent suluk bizde yeni başladık henüz aldıklarım bunlar :)
Deletedmom_98 Sudeinci- Ben oioi kullanıyorum ama şuan o paraya değmez bence Zaten tek tip tabak kullanmıyor insan Vakumlu bambu tabaklar var Melanin tabaklar var Bir sürü çeşit var Ben de paşabahçeden alacağım bir set Silikon önlük kullanıyorum ama oioi değil Bence silikon önlük çok kullanışlı bir şey. Kesinlikle almalısın
keskin03 Sudeinci- vakumlu tabak cam rende birde kollu giyilebilir önlük cam küçük kavanoz bende bunları aldım şimdilik birde ucu silikon kaşık
hamdusenalarolsun Vakumlu tabak çok güzel ama kaşık alma çok küçükler. İlk zamanlarda püre vs için güzel ama sonrası için kullanışsız. Pipetli suluk ve alıştırma bardağı al. Çok kullanışlı ve güzel oluyo. Oioi önlük kullanmadım ama silikon yada eski tip cırtlı olanlar çok güzel
Sudeinci- hamdusenalarolsun çok güzel yazmışsınız teşekkür ederim kaşık için ne kullandınız peki ne önerirsiniz? Aventin suluğu var ben de ayrıca alıştırma bardağı almalı mıyım
Sudeinci- Seliscee çok teşekkür ederim fiyatını hakediyor mu diye merak etmiştim oioi kapaklı kase,tabak vs ☺️ onları alayım öyleyse
Seliscee Sudeinci- tabak bütün olandan da alabilirsnz evet kalite olarak gayet başarılı koku vs yapmayacak şekilde
Sudeinci- Sm1355 evet koku yaptığını çok duymuştum ama tüm silikonlar yapar diye düşünüyorum ne yapılır ki 🥹 sebze haşlama aparatı yeterli mi sizce buharlı pişirme makineleri gereksiz mi aşırı merak ediyorum
Sm1355 Sudeinci- arkadaşımda var onunki kokmuyormuş mesela. Soda ve limonla övdüm biraz azaldı kokusu. Bence gereksiz sonra koyacak yer arayacağız bende çok git gel yaşadım ama almamaya karar verdim
Bebegimveben_ Sudeinci- ilk zamanlar için wee baby kaşıklar çok iyi oluyor hatta biz 1 yaşına kadar onları kullandık. Oioi tabaklar kullanışlı ama gerekli mi tartışılır. Önlüğü çok iyi ama tavsiye ederim. Küçük kavanozlar yoğurt mayalamak için çok kurtarıcı hem de porsiyonluk oluyor taze taze.
1tugcegk Sudeinci- oioi önlük ve vakumlu bölmeli tabaktan kullanıyoruz güzel. Cam rende alın mutlaka bir de. Kaşık olarak wee baby hediye gelmişti kullandım fena değil o da.
Seliscee Sudeinci- birde oioi de ara sıra indirimler oluyor onları takip edin internetten bence yoksa babymall e bebekteki fiyatları aşırı pahali
Sudeinci- Seliscee evet bana biraz fazla geldi açıkçası uygun fiyatlıları çok var ama plastik vs alacağıma hiç almam diye düşündüm o zaman indirimi beklemedeyim💝
Deletedmom_98 Sudeinci- var var çok güzel tabakları var ama sen yeni başlayacağın için porselenle başlama paran hemen çöp olur😁 İlk zamanlar tabağı atıyorlar çünkü. Benimki artık 27 aylık kendi yiyor yemeğini. O sebeple porselen takım alacağım