Sinem61 Duygu1403 ya onun için cok olumsuz yorumlar yazildi burda bebekleri catlatana kadar ağlatıyor falan diye. Ben de merak ediyorum yöntemini. Eğitim aldıktan sonra memnuniyetinizi paylasir misiniz
Sinem61 tugcebatuhan ben kendi kizima hic aglatmadan öğrettim uyumayi nasil yaptığımı post olarak yazdim paylaştım isterseniz profilime girip bakabilirsiniz
Duygu1403 Sinem61 Ciddi misiniz ya ? İzin vermem o kadarına ben Ben görseydim o Yorumları almazdım şimdi Tereddüt ettim
Sinem61 Duygu1403 yoo tereddüt etmeyin icinize sinmedigi durumda bırakırsınız eğitimi. Egitmenlerin cok büyük bir çoğunluğu bi şekilde uyutuyor ama bazi çocuk fıtrat olarak ağlamıyor direkt uyuyor belki sizinki de öyle olur.
Anne-prenses Lütfen ama lütfen şu uyku eğitimlerine para vermeyin Esra kırcı var ınstgramda takip edin ve bebeğinizle bağınızı koparmadan uyku geçişleri yapın ben yaptım hata siz yapmayın uyku eğitimi adı altında yaptıkları şey bir tuzak uzak durun