Drycl46 aşırı derecede yaşadım bu saç dökülmesini çok moralim bozuluyordu ama çok şükür geçti yani bişey de yapmadım açıkçası. Bebeğim 5 aylık doğumdan 3 ay sonra başladı ama öyle böyle bir dökülme değildi 28 yıllık hayatımda bu kadar dokulmemistir 😀 çok şükür geçti suan kendiliğinden