Drycl46 UrbanCare şampuan, saç kremi ve tonik seti kullanıyorum tonik baya güzel saç çıkarıyor muhtemelen uzun süre kullanırım baya memnunum, şampuan dökülmemi bi nebze azaltmıştı kizım 3 aylıkken başladı 10 aylıkken normal seyrine döndü dökülmem. Pek güneş görmüyorum d3 vitamini de kullanmaya başladım bi süre önce Oceon marka. B12 mde eksik ama eczacı emziren annelere uygun değil demişti onu başka eczaneden de sorup kullanmak istiyorum kısa süreli unutkanlık, dalginliklarim da baya fazla bu sıra.
Eşim doktor bu dökülmenin doğum stresinden kaynaklandığını, normal bi süreç olduğunu söylüyor. Bebeğin anneyi tanimasiyla bi alakası yok.