Zeynepinnannesii26 benim kızım 15 aylık 12 kilo. Gece uyurken 180 CC bir de gece bir kez uyanır yine 180 CC içer yani toplamda iki kez. Başka da normal kahvaltı, öğle yemeğinde çorba, akşam da yemek yer, ara öğün olarak da birinde yoğurt birinde de meyve yer. Gece mamasını keseceğim ben de ama kışın geceler uzun acikiyordur diye düşünüyorum yaza doğru mamayı tamamen bırakırız artık