Aymeym Benimde öyle ama gece 4 kez içen bebek 2ye düşürdü iki gündür sanırım yavaştan kesecek benim kızım da, benim doktorumun söylediği gibi siz de sabredin zaten kendileri istememeye başlıyorlar :) umarım kısa zamanda tamamen bırakırlar gece beslenmesini 🤗