sudemeymen Benim kizim pendik bölge de yattı 2 defa rop muaynesi oldu ücret ödemedik.Oglum kurtköy adatıpta yatti ona da 1 defa yapıldı yine ücret ödemedik.Hatta küvez de yapılan hiç bir muayne işlem icin ödemedik.Medar da rop muaynesi yapan doktor var diye biliyorum.Neden para alıyorlarmış.Geçmis olsun insallah cabucak kavuşursunuz bebeklerinize.Buradaki hastaneler hep para pesinde ben medar da dogum yapıcaktim.Bana yok sezaryen 1500 de 3. sezaryen oldugu icin 2000 dediler.Kafalarina göre fiyat belirliyorlar.