Bsrsnli teşekkür ederim. İkizlerim 30 haftalık dogdu ve hala küvezdeler. 40 gün oldu… 2 kez rop muayenesi oldular. Muayene ücreti bir bebek 1800 tl. 2 muayene şu an bize 9bin tlye mal oldu. Hayırlısıyla kuvezden çıksalar da devlet hastanesine götürelim derken bugün hastaneden aradılar oğlumun rop muayenesinde sorun varmış ve ne olduğu hakkında asla detay vermiyorlar. 2 3 gün sonra doktor tekrar muayene edecekmiş. Ve yüz yüze bilgi verecekmiş… Bu durum ve detay vermemeleri bizi çok üzdü ve nasıl beklicem bilmiyorum doktorun çağırma gününü… 😔