mrsfly Kızlar doktor bir su bardağı süt ile kek dene dedi yaptım denedim bugün kaka da kan var üzüldüm ya.. acaba ne zaman geçer bu meret bide tek dilimde direk kan varsa hassasiyeti çok galiba.. sizin ne zaman geçti? Diyet açmaları nasıl gidiyor?
OnderArasinAnnesi mrsfly kac aylik bebwginiz bizim 1 yasta gecti. Probiyotjk jullanin faydasini goreceksiniz muhakkak
Bilen7 mrsfly bemde açmaya başlayacağım yakın zaman da. Böyle olmasından çok korkuyorum çok özledim yemeyi…🥹
Melo29 mrsfly Bizimki 11 aylık süt yok ama yumurta ve kabuklu kuru yemişler var geçmiyor bir kere yumurtayı açmayı denedim hemen kolunda egzama çıktı bizimki deri tepkili kakada olmuyor 11 aydır çok özledim herşeyi ama ben kendimi geçtim bebeğime güzel güzel omletler pankekler yapmak istiyorum yapamıyorum
mrsfly OnderArasinAnnesi inşallah ya işe başlıcam işte reflüsü de var ya bir umut doktor bi deneyelim deyince dedim belki geçmiştir
nevermore Bizim de vardı yaklaşık 4 aylıkken geçti sanırım önce 3 gün sütlü kek, sonra 3 gün yoğurt en son 3 gün süt tüketmiştim.
mrsfly Melo29 semi çok ii anlıyorum inan bizimki bağırsak tepkimeli sen kendin mi takip ediyorsun süreci doktor mu aç dedi
MamaTeacher Melo29 aynı durumdayız 16 aylık süt geçti ama yumurta ve yemişler çok yüksek geçmiyor bir türlü çok sıkı diyetteyiz ama değerlerinde bir düzelme olmadı
Melo29 mrsfly ben diyetisyenle açmaya karar verdim Dilay Akyol yumurtada başarısz olduk kakaoda başarısız olduk ben de pes ettim 1 yaşına kadar bir daha denemeyelim dedi
Umutoglum ynkynk bende öyle hala kanlı kaka var süt ürünleri ve yumurta yemiyorum kuruyemiş de öyle 🤦♀️ 4 buçuk aylık bebeğim
ynkynk mrsfly doktorun kestiği hiç bişeyi yemiyorum baya sıkı bir diyet uyguluyorum alerji testi de yaptırdık daha yeni ama sonuç yok zor bir süreç
mrsfly ynkynk öyle gerçekten çok zor. Doktor bize 4,5 ayda ek gidaya başlamak isyiyor bakalım siz ne kadarlıksıjız?
ynkynk mrsfly bizde 4 aylığız daha bizim doktorumuz mamayla takviyeli gitmemizi istedi alerjik mama ama yemiyor bizimki