Balbebekim kızım 18 aylık oğlum 2 aylık. Kızım 6 7 aylıkken hamile kalmıştım. Üstelik 2 yöntemle korunmama rağmen. Öğrendiğimizde 21 haftaydı ve her şey için geçti. Şuan ikisiyle elbette zor oluyor. Beraber uyutmaya götürüyorum, sonra ikisinide koynuma alıp uyutuyorum. Aynı anda uyurlarsa dinleniyorum. Ses yapmayacak işleri gece hallediyorum. Mesela faraşla üstten temizleyip gırgırlıyorum mutfağı mutlaka toplayıp yatıyorum. Bulaşık makinesi mutlaka açıyorum, sonra her yeri topluyorum çamaşır katlanıcaksa gece uykusuna geçtiklerinde yapıyorum. Yemek işini bile gece hallediyorum. Sabah kalınca süpürge açmak kalıyor. Kalkar kalkmaz kızımın kahvaltısını yaptırıyorum sonra o daha mama sandalyesindeyken süpürüyorum. Böyle böyle halloluyor