Balbebekim ilk başta depresyona girdim öğrendiğimde hic istemiyordum hic kizima haksızlık yapmış gibi hisediyordum sonra bayya kusma mide bulantısı bisey yiyememek kızım uykuyu hic sevmiyor ne gece ne gunduz uykusu yok o zorladı beni simdi hareketlerini falan hisediyorum artık kabullendim ya hareketlendigi zman kızıma hamileliğim aklıma geliyor kızımda cok hevesliydim muayneye gitmeye gün sayıyordum ama bu bebegimde hevesli değilim malesef doğumdan sonra cok sevecegimi biliyorum ama ve bazen iki tane çocuğa yetemem diye korkuyorum insallah allahin emanetini sag salim hayirlu bi şekilde büyütmek nasip olur bu bebeğimin cinsiyeti erkek 1 kiz 1 erkek oluyor Allah nasip ederse yeter doğumdan sorna sipral takmayı dusunuyorum