Heymissbon ebruska soyle soyleyeyim size.. cocuklarim ikiz.. oglum 22 aylikken falan basladi sayilari ogrenmeye.. suan 33 aylik 30a kadar sayar.. 10a kadar ingilizce sayar.. 10dan geriye dogru sayar.. bu ezbere yaptigi bir sey degil ustelik sayilari taniyor biliyor gosterdigimde hangisi kac biliyor.. ama kizim oyle degil mesela.. 10a kadar bile sayamaz .. 3 5 9 10 diyor say diince 😄 demem o ki her cocuk farklidir.. bakin ikiz olmasına ragmen aradaki farki gorun diye yazdim.. zamani gelince elbet öğrenecekler caninizi sıkmayın 😊
bebiskolar Kızım da renkleri öğrenemedi hala tam olarak😅 sayı sayar 50 ye kadar hem de, 20ye kadar da İngilizce sayar daha 3 buçuk yaşında. Ama gel gör ki renklerde hakim olamadı. Her çocuk farklı, zamanı gelince öğrenecek zaten.
Aptalllarsizi ebruska 2 yaşında oğlum 5 kadar sayıyor onuda evde saklambaç oynuyoruz ben sayı sayıyorum ordan öğreniyor yada alıyorum kucağıma söylüyorum oda tekrarlıyor