ebruska bu aslında biraz çocuğun ilgi alanıyla alakalı bence.
oğlum 1,5 yaşında öğrendi şu an 3 yaşında ve 4 hanelileri bile okur.
ama bu oğlumun yaşıtlarını gelişim oalrak geride yapmaz mesela.
üzmeyin kendinizi,her çocuk bir değil motor becerileri,bilişsel gelişimi doğru orantılı olsun yeter.
mesela oğlumla yaşıt bir kız var çok güzel konulu resim yapıyor . bence bu konular birazda ilgili alanı odaklı. sıkıntı yapmayın.
ama illa öğretmek istiyorsanız bul-tak oyuncaklar bence faydalı .