maveraben @MTVr
Kızlar mnce eşimden o gece başka odada uyumasını istedim çünkü kızım gece ağlayacaktı ona da rahat vermeyecekti o da kabul etti . Uyku saati gelince odaya geçtik ( yatak odasında anne yanı beşiğinde uyuyor) altını değiştirdim pijamalarını giydirdim babasına iyi geceler öpücüğü verdik sonra camdan bakarak ay ve yıldızlara iyi geceler biz uyuyoruz dedik ( bunu her gece yapıyoruz rutin olduğu için uyuyacağını biliyor ve direnmiyor) sonra bende öptüm yatağına koydum sevdiğini bir başörtüm var onu verdim sarıldı başta ağladı her ağladığında kucağıma aldım ama sallanmadım sadece sarıldım susunca geri koydum bir süre sonra ağlamayı kesti ilk gün 17 dakika da uyudu sürekli bunu tekrar edince şuan 5 dakika da ortalama uyuyor ve çok rahatladım ben yapabileceğimi sanmıyordum ama imkansız değilmiş dilerim sizinde kolay olur