Kızlar 10 aylık bı bebeğim var doğusundan beri uykusunu güzel uyumayan bı bebek. Ve beni dakika bile yalnız bırakmayan sürekli kucak isteyen kendi başına oturup oynamayan ve sürekli mizmizlanan.. Bı ortama girdiğimde benim ne demek istediğimi çok iyi anlıyolar ve hak veriyorlar.. Gece uykusu bile 30 Dk da bı emmeyke geciyo. Ne uykum kaldı ne bı rahat bir çay icebilmem.. Normal mi ne yapıcam benmi bı sorun var anlamıyorum kafayı yiceemm kafayı mı