kizimdakizim annemde vardi yillarca. doktor bi ilac yazdi boyle parkinson hastalarinin kullandigi bi ilac sadece o geciriyodu. Basladigink anladigi an iciyodu geciriyodu. Annanemdede vardi oda kullaniyodu. Simdi annemde gecti ama ondanmi gecti kendiliğinden mi bilmiyoz