mrvyhya kizimdakizim bnde bı çözüm bulamadım çalışıyorken bazn hergun oluyordu çok kötü birşey sonradan azaldı gibi çok ayakda durunca mi oluyr bilmiyrm
1Elisaninannesi kizimdakizim bende hamileyken çok yaşadim doktor magnezyum ilacı vermişti şuan hayla aynı bide kış geldiğinde oluyor sizinde öylemi
Hcmy_ kizimdakizim ben hem mg hem 2 sora içerdim mg sabah akşam demir de öyle eğer geçmiyorsa nöroloji ilaç veriyor tabi emzirirken kullanılır mı bilmiyorum
GamzeBaz kizimdakizim eşim de var bu problem fizik tedaviye gtti doktor ilac krem yazdı çok iyi geldi muhakkak doktora gidin
slkmsncemile kizimdakizim bana biraz olsun rahatlık veren tek şey soğuk su. Bacaklarımı soğuk suyla iyice yıkıyorum. Sonra kalp seviyemden yukarıda olacak şekilde havaya kaldırıyorum. Hiç değilse hafifliyor.