Birdunyabircennetannesi Feyekum 2.5 yaşında her şeyi deniyorum ama sürekli sinirleniyor vurup duruyor Dönüp eline vurdum ve daha çok tepki verdi Şuan elini tutup canım acıyor diyip duruyoruz bakalım inşallah kalıcı değildir ve kısa sürede geçer
Feyekum Birdunyabircennetannesi benim.oglum 4.5 yasinds 2 ve 3 yaşları o kadar zordu ki neler neler atlattım ben yoldan yürüyen insanlara bile ellerdi siz düşünün.ne ataklar atlattım.cok sukur iyi düzeldi bırakılıyor dert etmeyin bunlar süreç
Ballloglum Feyekum benim oğlum da bazen çocuklara vuruyor sizin 2,5 yaşında. oğlunuz da var muydu başka çocuklara vurma
Ogulluana Birdunyabircennetannesi oğlum bana da vuruyordu bir ara ama sadece bana. Ben de bir gün üzüldüm ben sana vurmuyorum ama sen bana vuruyorsun dedim ben seni çok seviyorum sen de beni sev hadi sarılalıö dedim sıkıca sarıldım sonra bir daha vurmadı
Ballloglum Feyekum ne zaman bıraktı ? Bizimki azaldı artık güzel oynuyor ama oyun alanlarında zıp zıpta zıplarken başkasıyla zıplamak istemiyor paylaşmıyor