20 gündür oğlum hasta ve hastalıkta aşırı şımartıldı
2.5 yaşında ve sürekli vurma ve git ordan demeler başladı
Bize sürekli vuruyor bağırıyor git ordan diyor
Ananesi dedesi dayısı teyzesi herkese böyle yapmaya başladı ve vurması çok aşırı olmaya başladı
Vurmaya çalışınca elini tutuyoruz vurulmaz annelere babalara canımız yanıyor diyoruz yok yok yok
Sinirlendikçe istediği olmadıkça vurma bağırma git demeler başladı öncesinde bu durum asla yoktu neyin nesi nasıl ilerlememiz lazım bilmiyorum ama aşırı arttı ve sert vuruyor canımızı yakıyor