Adasmom_ 0612AhOT kimyon bi hafta denedim benim bebeğime yaramadı papatya yaradı arada ıhlamur veriyorum oda söktürmüyor şuan uyandık gaza çıkaramıyoruz yarın hemen papatya 😅
yavrupotuncek 0612AhOT günde bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin bağırsakları kayganlastirip gaz çıkışını kolaylastiriyo ama tamamen bitirmiyo tabikide daha az agliyo en azından
yavrupotuncek 0612AhOT ha bide ben sıcak sudan çok fayda görüyorum kovaya su doldurup içine karnına kadar tutuyorum yada duş aldiriyorum hemen uyuyo rahatliyo gazını cikariyo