0612AhOT bebeğinin ağız gazını ne kadar çıkarırsan, bağırsaklarını o kadar rahatlatırsın. Emzirirken veya biberonla beslerken ara verip iki üç defa gazını çıkarmalısın. Biz de gaz için damla kullandık, zeytinyağı ile masaj yaptık, kiraz çekirdekli gaz kemeri kullandık, hergün suya koyup rahatlamasını istedik falan hiçbiri çok etkili olmadı malesef. Tek çözümü ve birçok doktorun da dediği gazını çıkarmak.. Bir anne için ne kadar yorucu bir süreçse bebek için de o kadar ağrılı bi süreç malesef. Her açıdan üzücü olsa da geçeceğini bil güzel anne 🙏 benim oğlumun 2 buçuk aylıkken falan geçmeye başlayıp üçüncü ay tamamen rahatlamıştı darısı size olsun inşallah en kısa sürede