Ezeliko 3 haftalıkken kolik olduğunu öğrendik bebemin. Kolik bebekler sebepsiz de aglayabiliyor gaz sancısı olmuyor her ağlaması. Kurulmuş saat gibi akşamüzeri başlardı ve susturamazdik. 2 buçuk aylık olur olmaz bıçak gibi kesildi o halleri. Aptamil kullandik hep hiç mama değiştirmedik. Ne gaz damlası ne müzik ne duş ne kucakta sallama ise yaramadı. Sadece Zaman ve sabır gerek biz şanslıydık erken bitti inşallah sizin de geçer en kısa zamanda