Seliscee benim de ramak kaldı sezeryana ben doğurdum ebe ve doktor başıma geldi biz seni sezeryan olarak görüyorduk artık dediler iyi normal olmuş dediler . Ben sezeryan olmaktan çekiniyordum çok büyük bir ameliyat gibi geliyor bana sezeryan ki öyle zaten normal doğum yaptığıma pişman değilim ama dikişim açılmış kendi kavuşacak anca ikinci doğumda düzeltilir dedi doktor inan hâlâ daha 1 -2 cm kadar kavusmayan yer var onu bekliyorum kapanacak diye yani doğum beni uzun sancı kısmı olsun açılan dikiş olsun çok yıprattı hamileliğim de bulantı kusma açısından zorlu geçti doğuracagim güne kadar prilam kullandım şimdi de çocuk yoruyor emaaaan