beyzadodo sabah gel suniyle doğumu baslatalim demisti doktor ama yolda giderken sancilarim başladı yani suni almadım tam açılmaya da ulaştım ama bebek inat etti inmedi ve ben 10 saat sancidan sonra bebegin inmemesi kalp atislarinin yavaslamasi nedeniyle sezeryan oldum yani bence doğum şeklini de bebek belirliyor biz ne yaparsak yapalım o yüzden sezeryandan aşırı korkan biri olmama ragmen keşke direk sezeryan olsaydim diyorum🤗