Bugleminannesi28 berosunannesi muz labne ile vermenize gerek yok ki ben avokado yu ezip zeytinyağı döküp yediriyorum kahvaltıda bayılıyor veya muz bal avokado ve ceviz karışımı yapıp yediriyorum çok severek yiyor
Didem0101 berosunannesi konudan bağımsız bir şey sorucam ya avokado fazla geliyor ya hani bebişe siz fazlasını nasıl saklıyorsunuz ben suya falan koydum ama karardı dolapta ben mi yapamadım bilemedim
Melovealp Didem0101 çekirdeğini çıkarmadan streçe sarıp birde saklama kabına koayrsanız ertesi güne kararmıyor.
Artemiss_ berosunannesi iyice yumusayınca ezip muz pekmez ceviz karıştırıp veriyorum yiyor. Ayrıca yedikleri de var. Omlet yapıp karıştırıyorum o şekilde yiyor. Bir de yoğurtla meyve avokado karışımı yapıyorum danone gibi yiyor
ssunacicek berosunannesi bizimkide yemiyodu sabah yumurta sarısı avakado biraz muz bunların üstüne sadece pekmez dökersem yiyo tek kurtarıcım pekmez
delirmeceler berosunannesi oğlum 9 ay keyifle yedi kızım hiç sevmedi muz labne avokado hurma pekmezi katıyordum severek tketti
Alerjikrinit berosunannesi benimki de çok sevmedi ben yedirmedim saklaması da zor bir besin çünkü. Karışım yapmamanızı tavsiye ederim peynire zeytine alıştırmak daha iyi