minikpandam-_- catcilek evim ortalama 25 26 derece merkezi sistem olunca pek bişey yapamıyoruz yatak odasının peteğini kapattım orası biraz soğudu(23 derece falan oluyor yine) kızım daha rahat uyuyor
etuerk ahmt_bebek6 her odada açma kapama ayar düğmesi var bizim yani sizin çok sıcak bebeği ince giydirin bari