Arkadaşlar 35 günlük bebeğimiz var evimiz doğalgazlı bizim yatak odası güneş almadığı için soğuk oluyor salon da aksine aşırı güneş aldığı için gündüzleri doğalgaz kapalı olsa bile 27 derecelere kadar ısınıyor çocuğumun yüzünde kırmızı noktalar oluşmaya başladı hatta mustela kullanıyoruz çok arttı bugün vücudunda da gördüm birkaç yerde ve korkuyorum artmasından allah aşkına sizler kaç derecede oturup yatıyorsunuz ne yapacağımı şaşırdım artık bu arada hep salonda yatıyoruz oturuyoruz bebek doğduğundan beri