biyiksiz_yorumcu eda_elvan94 5 yıl önce almışsan kıyaslarım 💆🏻♀️ eskiiiiii 🤓 inci dediğinde çok lüks bi marka değil
slkmsncemile deleted20517 Harley Davidson mesela tarzı geçmeyen mutlaka alıcısı olan bir modele sahip. Hani öyle bir şey olsa anlayacağım, ama bu model çok demode 🤣 yani verilen, verilecek olan paraya yazık 🤣
deleted20517 slkmsncemile kız ben o markayı falan bilmiyorum int bı bakim dedimde öyle karşıma çıktı 😂😂
Ygtoglm-- Prensesannesii44 o kadar haklı bi yorum ki. İnci de normal bi marka . Daha geçen hafta inci mağazasına girdik AVM de . Marmara parkta . Bütün botlar fiyatı hep düşmüş zaten 1000 liraydı . Bu 5 yıllık şeye bu parayı vereceğimize gider yeni alırız mis gibi
Prensesannesii44 Ygtoglm-- bi de bana laf vuruyor aklı sıra gayet çirkin bir bot modelmis sanki çöpten alınmış önü eskimiş kim buna 1000 TL verir
Prensesannesii44 eda_elvan94 hadi abla başka sitede milleti dolandır.. kimse buna bin TL vermez işine bak
Kuzularinanasi eda_elvan94 5 yil onceki 2.el cizme 1000 tl etmez ama yine de siz bilirsiniz.suan inci ,elle ,derimod acayip indirimde ve daha guzel modeller var 1000 tl altinda hemde fiyatlar.yani umarim satarsiniz☺️